fredag den 5. december 2008

Nyt stil på mit sving


I eftermiddags var jeg en times tid på driving range. Årsagen var en artikel jeg havde læst på Internettet om en totalt anderledes svingstil. Når man som jeg har haft problemer med at få et ordentligt drive i min driver - jeg slår længere med min 3-kølle - prøver man om der ikke skulle være et eller andet som kunne komme dette handicap til livs.

For mig tror jeg nok det er "The New Four Magic Moves To Winning Golf".

Det er bl.a. en totalt anderledes måde at svinge på. Som jeg afprøvede i eftermiddags. Efter 5 minutter var bolden ude over 150 m i flugt. Det sker sjældent eller aldrig med mit gamle sving.

I den kommende tid vil jeg berette hvordan det går, men I skal også have chancen for at prøve noget nyt, så derfor har jeg lagt et link ind til siden, hvor der er flere informationer. Bare klik på illustrationen.

Ingen kommentarer: