torsdag den 16. juni 2011

Kast jer ud i det

Tit tænker jeg på, at det ville være godt med lidt kommentarer til mine skriverier. Og de kommer da også. Men ikke det helt store, for nu at sige det på godt jysk.
Jeg er imidlertid ikke bange for at kaste mig ud i en god diskussion. Som nu forleden - og det er ikke første gang - på golf.dk. Her har en diskussion om afstandsmålere bølget siden 7. juni. Mange ser disse "hjælpemidler" som noget, det onde har sendt. Mens jeg synes, man skal bruge alt det udstyr, man finder, kan hjælp en til at få et bedre spil og en bedre golfoplevelse.
Her er mit indlæg, læs selv videre her:

Brug hovedet sammen med afstandsmåleren

Kend længden du kan slå med dine jern. Brug en afstandsmåler, hvis du er i tvivl om længden til flaget. Men gør det - som alt andet på en golfbane - med omtanke.
Du behøver ikke vente til det er din tur med at tage din måling. Ofte er der plads til at du kan nærme dig din bold, mens andre udfører deres del af spillet.
Du venter vel heller ikke med at læse en green til det er din tur?
Brug hovedet og afstandsmåleren. Det fremmer spilhastigheden.

Ingen kommentarer: