tirsdag den 17. maj 2011

Endnu et hop op

Jeg er også i år med i stort set alle de golf begivenheder, som jeg har tid til. Jeg deltager gerne i demodage, udstillinger og åben hus arrangementer. Der er altid lidt at blive klogere på, lidt at lære og lidt socialt samvær. Men sjovest er det naturligvis at komme ud og spille selv.
Derfor er jeg med i så mange turneringer som muligt. Det koster somme tider på handicappet, hvis man har en off dag. Som nu søndag den 8. maj, hvor jeg var med i en klubturnering på Langesø Golf Club. 0,1 op i handicap efter en runde i 29. Her giver formanden de sidste oplysninger inden det går løs.
Men det er på banen, man rigtigt får testet sine tallenter. Du skulle også melde dig til din klubs turneringer eller nogen af de mange åbne arrangementer klubberne også arrangerer. Det er sjovt at komme ud på fremmede baner og hyggeligt at gå en runde med nye mennesker.  

Ingen kommentarer: