søndag den 13. september 2009

Nyt sving - nu igen!

I fjor besluttede jeg, at der skulle ske noget med mit golfsving. Det blev til et forsøg med The four Magic Moves. Ganske succesfyldt, men meget frustrerende for mig selv. Ikke mindst fordi "svinget" indeholdt nogle bevægelser som andre havde svært ved at se på.... Og det har givet anledning til rigtig mange kommentarer under runderne på golfbanerne.
Svinget - som jeg praktiserer det - viser jeg i en lille video senere.
Men som sagt også succesfyldt. Jeg slår mere lige og længere. Og det er vel alle golfspilleres ønske? Samtidig er mit handicap gået ned.
Men nu prøver jeg igen. Jagten er gået ind efter et andet sving, som jeg så vil tilbringe utallige timer med på driving range, dette efterår og vinter. Jeg vil gerne finde et, som ikke kræver så meget rotation.
Næste års mål skal være at komme ned på 17-18 stykker i handicap.

Ingen kommentarer: