mandag den 31. august 2009

Hygge

Under klubmesterskaberne gik jeg på 2. dagen og hyggede mig med min nye putter. Den siger som en PING, men er en nyvundet White Hot XG F7 2 Ball. Jeg fik den i Næstved sidste fredag og historien er denne:
Her i min 4. sæson som golfer, lykkedes det for 2. gang at komme med til DM for Erhvervsskoler. I år var det på Sydsjællands Golfklub lidt udenfor Næstved.
SDE - Syddansk Erhvervsskole - som jeg arbejder for, havde kun to deltagere med i år: Søren Kurgan Jacobsen og mig. Og det plejer i bedste fald at føre til et par klappræmier. Men ikke i år.
Søren kom nærmest flaget på hul 16. Han indkasserede et dusin Nike-bolde.
3 meter 99,5 centimeter fra flaget på et par 3 hul 165 meter langt. Ganske godt. Men som Søren sagde bagefter: Flaget stod jo i forkant, så det var lidt kortere på dagen....
Min bold behøvede vi ikke at måle op.
Vi spillede iøvrigt best-ball turnering sammen. Og som I kan se på billedet gik vi heller ikke tomhændede fra den del af golfturneringen. Søren og jeg blev placeret som nummer to - i samme pointtal som vinderne - John og Morten, som var mere eller mindre på hjemmebane. Vi havde bare færrest point på bagnien. 24 ud og 19 hjem. Jeg lavede bl.a. 3 birdies - ikke mindst fordi min gamle White Hot XG 2-Ball Blade gav tre fantastiske putteoplevelser på mellem 12 og 17 meter.


På fotoet ser vi de glade vindere (fra højre: Søren, mig, John og Morten) af første og anden pladserne. Og vi ser den fantastiske bane - omkring hul 18 - som jeg varmt kan anbefale.


Ingen kommentarer: