onsdag den 19. januar 2011

Min fødselsdag fejret

Aller først en stor tak til alle de venlige venner, som har sendt mig fødselsdagshilsener på facebook. Det er skønt at I er derude.
Og så til dagens indlæg. Jeg gav mig selv en stor fødselsdagsgave i dag. Nu tænker flere af jer: Nå, har han nu igen købt nyt udstyr. Meennn, nej. Det har han (undtagelsesvis) ikke.
Gaven var i rene naturalier: Jeg kunne gå årets første runde på min hjembane.
Når jeg skruer denne lille "begivenhed" sådan op er det fordi det sker som en gave til mig selv. Ni huller trods en meget smertende hæl, som Kirsten har diagnosticeret som "det er da helt klart en hælespore". Vi får se, hvad doktorinden siger i morgen.
Men holde mig væk fra golfbanen når der endelig er åbnet efter halvanden måned med sne på banen. Det skal den hæl ikke.
Så har du også lyst til at spil golf på en vidunderlig bane, så læg vejen forbi Langesø Golf Club.

Fotoet er taget lige efter runden, hvor et par unge spillere - som i øvrigt var så flinke at lukke igennem ude på banen - netop har færdigspillet runden. Næste spiller står klar langt ude på banen - vil du se ham skal du nok huske at klikke på billedet for at få det op i fuld størrelse.

Ingen kommentarer: