mandag den 12. oktober 2009

Ned i handicap trods storm


Efter nogen tids stilstand - og ligefrem forøgelse - af mit handicap, kom gennembruddet i sidste weekend. En runde i 40 bragte mit handicap ned på 18,5. Pist væk var to slag på vores hjembane, Blommenslyst.

I dag gik jeg så en runde i 31 efter tre hjerneblødninger på banen - i træk. Ganske godt, synes jeg. Og alt det, fordi jeg har fået et meget stabilt udslag med mit nye sving.

Men nu skal der arbejdes med andre dele af spillet. Specielt indspil og putning. Men sandelig også det livsvigtige 2. slag, som for mit vedkommende ofte foregår med en 4. hybrid.

Billedet stammer fra den søndag, hvor jeg gik ned i handicap. Alene det at jeg havde tid til at fotografere fortæller om det overskud jeg gik med, selv om det blæste helt vildt.

Ingen kommentarer: