søndag den 4. oktober 2009

Jeg fandt et nyt sving

På Internettet kan man finde mange ting. Og man kan finde rigtig mange golf-relaterede links. Ligesom der er mange som vil "hjælpe" dig med at få et bedre spil, sving eller hvad de nu lover.
En af disse fyre er Don Trahan. Hans vidunder kur, som med garanti vil give dig et længere udslag og mere lige boldbane, (sådan siger de altid) kan du finde her http://www.peakperformancegolfswing.com/

Jeg forsøgte mig en 14 dages tid med dette 3/4 dels sving. Og med ganske gode resultater. Men så tog fanden ved mig, og jeg kombinerede det, jeg havde lært tidligere med det jeg fik her og vupti: Flemmings supersving er en realitet.

Fra Don har jeg taget en mere oprejst svingkurve, smalle stance, knæ låses ved at vride dem fra hinanden i stancen, og et lidt mere behersket tilbagesving. Og fra det gamle sving "4 magic moves" (se tidligere artikler) har jeg taget knækket i højre håndled, men nu med et flydende forløb fra tilbagesvinget til selve svinget.

Men jeg øver mig stadig på at få den perfekte kurve indefra og ud. Men det hjælper, og jeg ser forbedringer i længde på mellem 1 og 2 jern.

Det er faktisk det vanskeligste ved det hele, når jeg flytter svinget med ud på banen. Men mere om det en anden gang.

Ingen kommentarer: