tirsdag den 2. juni 2009

Forår med torsdagsherrerne

Jeg er desværre arbejdsramt - alt for ofte. Mit fuldtidsjob på Syddansk Erhvervsskole tager næsten alt for meget god golftid. Til gengæld er jeg glad for jobbet.


Så hvorfor så ikke "nøjes" med at glæde sig, når man kan slippe af sted en sjælden torsdag, som nu denne 29. april i år.
En tur ned af vores hul 6 i det nye baneforløb er en fantastisk oplevelse. Smukkere fåes det næppe midt inde i Danmark.
Men velvidende, at den årlige udflugt med de selv samme herre var nært forestående, gjorde det ekstra interessant at gå de 18 huller.
På det sidste billede af disse to kan i iagttage Jørn Wennerstrøm, der nyder dette forår endnu mere. Han er gået på efterløn og får (citat) "Nu endelig tid til at spille sig ned". Han har et utroligt smukt sving og handicappet er kommet godt og grundigt ned i de forløbne par måneder. Tillykke med det!
Det manglede også bare, for han banker mig gang på gang.


Men på dette hul fik jeg par og Jørn fik reddet sig ud fra træerne i fin stil. Hans skud landede lige over greenen, og han var på i 3 samt i hul i fem på dette flotte par fire hul på Blommenslyst Golfklub.

Ingen kommentarer: