mandag den 14. marts 2011

Regelret

I min golfklub, sker der også noget i de lange vintermåneder. Mange af klubberne i klubben mødes, til en fed omgang social samvær.
Men der er også rigtig mange mere "seriøse" tilbud. Ikke mindst rettet mod nybegyndere - og dem har vi fået rigtig mange af i det års tid, jeg har været med i Langesø Golf Club. Disse arrangementer kan f.eks. være centreret omkring golfens mange regler.
Som relativ nybegynder - det er nu starten på min 6. sæson - har jeg haft rigtig meget ud af disse events. Men alligevel er det et helt andet arrangement jeg vil så lidt på tromme for. Forleden havde vi en aften med spisning og gennemgang af de mentale forhold, der alt for ofte blokerer for den fulde fornøjelse af spillet.
Jeg vil i den forbindelse lige nævne underviseren.
Det er Lisbeth Bender, der er Organisations konsulent. Hun beskæftiger sig med bl.a. ErhvervsCoaching og MentalGolfCoaching og kan anbefales til en aften også i din golfklub. Lisbeth er i færd med at starte en golfsite om Mental træningog golf. Den kan du se på denne adresse: http://thedriveisinyourmind.dk/index.htm
Fik jeg forresten nævnt, at vi nu er omkring 240 medlemmer og de 52 deltog i arrangementet.

Ingen kommentarer: